diumenge, 31 d’agost del 2014

Àlbum d'scrapbook de Noces de la Marta i l'Ivan

Fa uns dies que es van complir els tres mesos des del casament de la meva vella amiga Marta amb l'Ivan.
I per fi.... per fi ja el tinc aquí al blog. Després de tantíssima il·lusió que em va fer rebre el vostre encàrreg, i després de tant de temps, us dec una entrada. 





Mai havia fet un repte tan gran i per un dia tan especial per a una parella. 
Aquest no és un àlbum qualsevol. No hi vaig afegir cap fotografia. El dia del casament, els convidats podien fer ús d'una càmera de fotos de revelat instantani. Al llarg del dia es podien anar fent fotografies i enganxar-les a la pàgina de l'àlbum que més els agradés.

























A més de poder enganxar les pròpies fotografies, els convidats podien afegir comentaris i dedicatòries. Cada pàgina tenia el seu propi apartat on poder escriure: diferents targetes, butxaques, pestanyes...
Per a poder fer l'àlbum encara més al gust de la Marta i l'Ivan, em van ajudar a decorar-lo aportant flors naturals, ja seques, collides per ells mateixos.



















Ells van rebre l'àlbum embolicat en una caixa, juntament amb una targeta.

















Doncs aquí el teniu.
Espero que hagi ajudat a augmentar encara més la felicitat del vostre dia. Espero que la cara que us vaig veure a l'obrir la caixa de l'àlbum per primera vegada, es repeteixi cada cop que l'obriu al llarg dels anys.

Un cop més, gràcies confiar en mi.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada